top of page

Zpět na hradě

Drahý, Deníčku. Začnu ještě s příběhem z Kotle. V období, kdy se pomalu začali objevovat prváci, tak na některé byl teda opravdu zajímavý pohled. Jeden den po Kotli běhal plešatý kluk, který se nás s Finnem ptal, jestli nemáme náhodou nějaké ty vlasy nazbyt. Chápeš to, Deníčku? Já abych někomu dávala svoje kvalitní vlasy? Samozřejmě jsem mu to oznámila, že rozhodně svých vlásků na rozdávání nemám. A ten šmejd začal ještě zpochybňovat kvalitu mých vlasů, ale Finn mě uklidnil, že jsou moje vlasy ty nejkvalitnější. V Kotli je ještě nějaký nový brigádník, tak jsme mu chtěli trošku přidělat práci a s Finnem jsme sehnali nějaký zkažený jídlo s tím, že ho pak někdo omylem sní a udělá tam nepořádek. Jenže nakonec to stejně snědl Hover. Brigádník už pomalu sbíral zkažené jídlo, co jsme rozmístili po Kotli, a byl nám tak tak na stopě. Finn, ale přišel s plánem! Pleskl zkaženou rybu tomu, teď již neplešatému, klukovi do klína. Ten snažící se zbavit ryby a vrátit ji Finnovi na sebe upozornil, nakonec Finn završil hádku překvapenými slovy, že objevil toho zločince. Poté, co se brigádník začal blížit, vzal neplešatý kluk nohy na ramena. Myslím si, že ten brigádník za tím klukem ještě běžel. Ale očividně se mu nic moc nestalo, protože se vrátil se slovy, jestli Finnovy ta ryba chutnala.

Každopádně cesta na hrad a volno proběhlo v pohodě. Krom Tokia a toho, že jsem byla u rodičů, jsme se byly s Char koupat nebo jsme se zúčastnily nějaké akce ve Visánku. S Ethanem jsme se snažili prodávat přebytečné věci, což šlo někdy docela těžce... když už nás pak všichni znali, většina lidí všechno měla a nebo nám nevěřili, jakoby jsme byli nějaká přerostlá veš nakažená tuberou. Ale den před odjezdem na hrad jsme přišli s inovací! Snažili jsme se nalákat bandu prváků k Ethanovi na pokoj s tím, že tam má fakt hodně cool zvíře. Nějaký holky nás začaly po chvíli ignorovat a jenom koukaly kamsi do blba, ale jeden chlapec se chytil. Bohužel poté, co jsme ho zamkli v pokoji, Deníčku, jsme zjistili, že nemá skoro ani vindru. Nouzák. Pomáhali jsme mu ještě s kufrem, nějak ho nemohl unést, a dokonce jsme pro něj měli občerstvení, ale jeho to přestalo bavit a vypadal, že usnul ve stoje. Pak se z ničeho nic probral a utekl, ale kufr tam nechal. Po přezkoumání situace jsme zjistili, že před Ethanovo pokojem v Kotli leží u dívčích záchodků holka na zemi. Buďto zvolila smrt pomalým rozkládáním nebo si našla to nejpříjemnější místo na spaní, kdyby si náhodou chtěla během noci odskočit.

Druhý den ráno jsme šli na vlak s Char a Ethanem zavčasu, aby jsme měli nějaké dobré kupéčko. Deníčku, mám pro tebe i malou a zároveň velkou novinku, ale bojím se, že by tě někdo mohl najít. Radši pro tuhle novinku dám krycí název "Koblížek", aby ti aspoň nějak bylo jasné o čem mluvím. Takže, musela jsem se sebou táhnout jistou věc, protože to novinka Koblížek vyžadovala. Zatím to bylo docela lehké, ale nemůžu si představit, jaké to bude za rok. Ale hlavní problém je, že Carter se chlubil věcí ke svojí koblize, kterou zatím já pro svojí novinku Koblížek nemám. Což je ten problém. Pak bych tě někde nechala a kdyby jsem to psala konkrétně, tak ....*zbytek věty je přečmáraný* No, rozřazování proběhlo relativně v pořádku. Máme na hradě nějakou novou společenskou místnost. Šly jsme jí s Char hledat a jako dá se to.... ale na Naši kolej to nemá. Další den k nám přidali ještě nějakého pankáče. Bavil se u stolu s nějakým španělským klukem, který vypadal docela chytře, akorát anglicky moc neuměl. Každopádně není se čemu divit, že skončil v havraspáru.

Dneska jsem toho pankáče musela vést na kolej, zapomněl totiž kde je, Deníčku. Ale s Giannim, to je můj nový kamarád, se nám nelíbil jeho pankáč. Tak jsme pod záminkou přátelského přiťuknutí na přivítání do pankáče dostali herelex od Charlottky. V momentu se mu na hlavě objevila bujná šedivá hříva. Je pravda, že by si měl radši koupit barvu. Vlasy se teď rovná Bellward. A moc jsme se toho o něm ani nedozvěděli. Hlavní je, že je čisté krve, akorát o rodině moc nechtěl mluvit.

Ještě v Kotli, jsme se všimli s Ethanem rozhovoru Cartera a Isabelle. Opravdu to vypadá, že spolu jsou!!! Každopádně, když Carter odešel, zaujali jsme s Ethanem Carterovo místo. Snažili jsme se zjistit jestli mezi nimi opravdu něco je, ale Isabelle nevypadala nadšená jak z té otázky, tak z našeho příchodu. Dokonce se ptala, jestli jsme spolu s Ethanem. Jasňačka! Chytla jsem svého blonďatého miláčka za ruku a pěkně ji vyndala nahoru na stůl, aby to bylo vidět! *je zde nakreslený zubící se smajlíček* Asi chápeš, Deníčku, že si dělám legraci. Nicméně, Isabelle pořád pokukovala po Faye, jak jsme pak zjistili. Staly se mezi nimi nějaké rozepře, údajně kvůli blbosti. Zajímalo mě, co se stalo, ale Isabelle neměla moc zájem odpovídat, tak jsem toho nechala. Myslela jsem si, že jsou to nejlepší kamarádky. Teď už, ale očividně ne.

Miliony hvězdiček, tvá Avaline.


bottom of page