top of page

Zkoušky jsou za dveřmi!

Drahý, Deníčku! Jelikož chodím na seminář o povolání, tak jsem se dostala do útrob Ministerstva Kouzel! Zajímavé, ale nic moc. Ke konci jsem se už začala nudit a ke všemu jsme ani nedostali žádné suvenýry! Ještě při přenášení na Ministerstvo mě ten hloupej kotlík přenesl zpátky k hradu a já vypadala jako pitomec a motala se mi z toho hlava.

Ale s Char, která hned pak utekla, protože asi usoudila, že to není pro ni, a Ethanem jsme se zúčastnili dvoudenní brigády. První den jsme sbírali menší kameny a dávali je na vyznačená místa, druhý den jsme za pomocí lopat, krumpáčů a koní dostávali ven vetší kameny. Nic moc záživného o čem bych se ti, Deníčku, rozepsala to nebylo. Prostě špinavá práce. Která, kdyby nebyla za odměnu, taky není pro mě. S Ethanem jsme při hledání kamenů první den našli místo, kde očividně končí kanalizace. Nebudu lhát, Deníčku, ale smrdělo to tam jako třetí postel předtím než k nám s Char dorazila nová spolubydlící. Radši se ani neptej o co jde. Každopádně během nošení kamenů jsme se s Ethanem všimli, že u Carterovo holky a asi Faye, nejsem si jistá jak se přesně jmenuje, je veverka! Byla roztomilá, ale nemohli jsme si s Ethanem odpustit nějaké to vyrušení. Takže s kameny, které jsme nesli na místo, jsme pořádně třískli a povedlo se nám veverku odehnat. Hih. Bylo vtipné vidět jak jsou z toho všichni naštvaní. Ale tím ještě nekončím, Deníčku! Měla jsem menší plán. Zajímalo mě, co se stane, nebo jak Carter zareaguje a zároveň jeho holka, když mu dám pusu! Samozřejmě sbírání kamenů je docela nuda, takže jsem chtěla okořenit situaci i jejich vztah, protože se vsadím, že by jinak i jejich vztah byl nuda. *Je zde nakreslený zubící se smajlík od ucha k uchu.* Krom toho, že jsem sledovala jejich reakce, mě zajímalo, jestli se toho Carter nechytí a neprojeví ke mě nějaké ty city, protože tímhle jsem mu mohla dát najevo, že ho chci. Ale ještě aby tomu tak bylo. Deníčku, Cartera můžeš rozhodně vyškrtnou z osob, kterým bych dala svoje srdíčko. Jestli teda vůbec někomu. Teď před tebou musím vypadat strašně bezcitně, ale kéž bych někdy city opravdu neměla. Každopádně potom, co jsem si k sobě přitáhla Cartera za límeček a dala mu pořádnou pusu a Ethan zakřičel, že svůj vztah konečně netajíme, což ještě přidalo na situaci, Carterovo holka odešla. Vypadala dost naštvaně a druhý den se raději neukázala. Carter vypadal taky docela naštvaně, protože jsme jim možná překazili románek.*Je zde další zubící se smajlíček.* Další den jsme pracovali společně s Faye na těch velkých kamenech. Já je okopávala krumpáčem, i když to bylo docela těžké, zvlášť při mojí výšce. Pak po mně nastoupila Faye s Ethanem a kámen obkopali lopatami. Ethan házel po Faye hlínu, pak ještě i po mně! A hodil mi ji i za košili! To už mě pak teda moc nebavilo, protože jsem tu hlínu měla všude. A na chvíli nám Ethan utekl do lesa a i když jsem věděla, že je ode mě kousek, protože jsem na něj volala, tak jsem ho prostě nemohla najít a pak na mě vyskočil zpoza stromu!

Ještě jsme si jeden večer udělali s Hugem, Finnem, Char a Ethanem snobskou párty! Chvilku mi trvalo, než jsem se vžila do své role snobské paničky, ale bylo to super! Museli jsme totiž pozdně oslavit Finnovo a moje narozky. *Následující text je plný kudrlinek a celý vypadá dost ozdobně.* V průběhu našeho večírku jsme též navštívili zákoutí věštecké koule. Nabídla nám spoustu vskutku zajímavých sudeb, drahý Deníčku. Podle drahého Finnleyho jsme se údajně s Charlotte dostali na scestí a není nám již pomoci. V mlze koule jsem poté zřela rudé sako, které rozhodně značilo nejdražšího Huga! Koule však nevěstila nic dobrého. Nějaký pobuda mu měl odcizit peníze! *Zde rozkošně vypadající text končí.* No a kdyby jsem Char neznala tak se asi hodně divim, ale ona tam viděla vraha připravujícího se k vraždě se struhadlem! Jo, Deníčku!! Když Finn odcházel tak nám dokonce s Char políbil každé ruku! Bylo to takový... rozkošný a milý!

To by bylo pro dnešní zápisek vše, Miliony hvězdiček, tvá Avaline.

P.s. Ozvu se ti po zkouškách, musím se učit a tohle jsem já a Ethan po všech lumpárnách, co jsme provedli. Zvlášť po tom s tou pusou!



bottom of page