top of page

Epidemie Slimáků

Drahý, Deníčku. Jsem rozhořčená! Protože, když už jsme měli uklizené s Ethanem celé to vězení, nebo co to bylo? Tak mi bylo řečeno, že se sejdeme s paní profesorkou LaMalet u hřiště na famfrpál. Hodila jsem na sebe svoji nylonovou dlouhou bundu, skočila na večeři a šla na místo určení. LaMalet se po chvíli ukázala a vzala mě na hřiště. Měla jsem běhat čáry. Neměla jsem ani páru, co to vůbec je?! Chápeš to, Deníčku?! Začala jsem běhat ke všemu špatně, protože jsem pořádně nechápala, jak se takové čáry běhají. Ale šlo o to, že jsem běhala čáry přes celé hřiště a ještě ke všemu třikrát! No. Pořád jsem slyšela něco o tom, že běhám ráda, že mě to určitě baví a tak. Jako ne, že ne. Ale tohle? Určitě to chápeš, Deníčku. Kdo by chtěl takhle v zimě běhat. ALE! Paní profesorka mi poté poslala balíček s horkou čokoládou!

Další věc je to, že si s Char často děláme naschvály. Nedávno jsem na ni seslala, aby zvracela slimáky. Hih. Schovala jsem se jí, bylo mi, ale jasné, že šla na pokoj a tam mě hledá. Taky jsem viděla cestičky slimáků, co vedly k pokoji. Ale najednou si ten slimák, co se válel na chodbě, otevřel dveře od jednoho z pokojů a vlétl tam! Vběhla jsem za ním, protože jsem slyšela nějaký divný skřek. Ten hnusnej slimák tam vraždil kočku! Naštěstí se mi ho podařilo nějak odehnat.

Můj další příběh, Deníčku, se váže zase ke slimákům. Chtěla jsem si vyzkoušet, jestli umím řádně shazovat, ale Char to vzala špatně a seslala na mě kouzlo, ať zvracím slimáky. Vyběhla jsem z pokoje a byla jsem na cestě na záchody, když v tom jsem narazila na chodbě na školníka, kterému jsem ještě ke všemu pozvracela slimákama boty! Běžela jsem na záchod, ale pak jsem se musela vrátit zpátky k němu. Čistila jsem kvůli tomu chodbu a šel se mnou na kolej, kde ležel mrtvý slimák a já ho měla uklidit! Jenže to vůbec nešlo a pak si z nás dělal srandu, že si to asi ve Zmijozelu vystavujeme! No chápeš to, Deníčku?! Zkoukla jsem pak ještě podlahu u mého pokoje, vyčistila poslední zbytky a šla hadr umýt, aby byl čistý a ne od toho hnusu. Ale, Deníčku, abych řekla pravdu, už mě to štve pořád dělat nějaké tresty. Ještě ke všemu školník říkal, že se domluví s profesory, aby mi něco přidali. Radši jsem se už pak s nikým večer nebavila. Zvlášť ne s Charlotte.

Miliony hvězdiček, tvá Avaline.


bottom of page