top of page

HOT NEWS

Milý úžasný dokonalý, Deníčku. Vánoce jsou už za námi. Vypadá to, že nějaká banda psychopatů se nám chce dostat na kolej. Asi jiný studenti a Carter to typuje na Steina. Pořádně jsem si Cartera teda nevšímala až do doby než za námi přišel do spolky. Byl zničený z toho, že byl pod vlivem láskonoše a Anet Tow to vzala osobně, jako jeho přítelkyně? Hádám. A možná ona poslala Isabelle balík s mrtvou krysou. To je ta, co byla pod vlivem láskonoše s ním a celý hodiny po sobě pokukovali. A nakonec to vypadá, že láska jim nějak přetrvala, Deníčku.

Začalo období flašky, hry na pravdu a úkol nebo masité alternativy, točení s šunkou. Teď se dost často stává, že večery končíme u roztočené šunky na koberci ve spolce. Je to docela zábava, musím říct.

Byl také den lásky. Poslala jsem lásku Ethanovi a Hugovi, akorát Ethan z toho moc radost neměl, protože mu přišla během hodiny a amorek ji před celou třídou, nebo aspoň zbylýma přeživšíma, recitoval. Večer byla slavnost. A co se nestalo, Deníčku. Normálně ke mně přišel barman, či co to bylo za chlapa, a na příkaz ředitele jsem měla odejít ze slavnosti, kvůli mému údajně nevhodnému oděvu. Asi vadila moje čepice od Char s nápisem satan.

Ještě se stalo pár věcí, ale o nich radši nebudu mluvit, deníčku. A nebo víš co... Bylo to zase všechno těžký *ČÁST TEXTU JE ZAČMÁRANÁ INKOUSTEM TAK, ŽE NEJDE NIC PŘEČÍST* A pak jsem zjistila, že mě v tom Char nechala a zachránil mě Ethan. Nediv se, deníčku, kdyby jsem tohle náhodou přeškrtala, ale nevím jestli je dobré to sem psát. Co kdyby tě někdo našel?

Pak jsme ještě s Ethanem měli přichystanou odplatu LaMalet za uklízení bordelu před tím kabinetem. Měli jsme nachystané s Ethanem hnojůvky, ale jakmile jsme jednu odpálili tak se objevila LaMalet. Já jako zbabělec utekla. Ale moc jsem si nepomohla. Kousek od kabinetu čekala asi školnice nebo něco takového. Od odpoledne měla v ruce kuši a s tou mě naháněla po hradě. Naštěstí se mi povedlo utéct, na kolej jsem se radši nevrátila, bylo to podle mě moc nebezpečné. Schovala jsem se teda radši na relativně bezpečném místě.

Ráno jsem se vrátila na kolej a nahřávala jsem se u krbu, když ke mně přišel Ethan. Museli jsme za LaMalet. Nechala nás jak jinak než uklidit bordel před jejím kabinetem, ale pak nás odvedla do místnosti kousek od jejího kabinetu. Jsou tam nějaký klece a je to plný hnoje, sena, bahna a proste je to hnus. Já opravdu nejsem žádná služka, i když ty růžový rukavice byli docela pěkný. Ale to je jedno. Část jsme uklidili a zbytek nás čeká zítra. Jo a abych nezapomněla, když jsme uklízeli před kabinetem LaMalet. Stal se fakt největší humáč. Tomu by jsi ani nevěřil, Deníčku! Přiběhl tam pes, podle mě tý ženský s kuší, a počůral mě kalhoty! A ještě si LaMalet myslela, že jsem se počůrala já! Fakt hnus!

Potom jsme byly s Char ještě na keramice, vyrobily jsme si super jarní vázy akorát jsem Char musela pomáhat, protože podle ní není moc umělecky zdatná.

Jo a ještě! Měli jsme v plánu někam jít s Ethanem, Char a Lucasem, ale Carter nám to celý překazil! A mě zdržel a vyptával se mě na všechno možný.

Miliony hvězdiček, tvá Avaline.


bottom of page