top of page

Z Hradu

Milý Deníčku, Jsem na hradě! Cesta byla náročná. Charlotte vyspávala v den odjezdu strašně dlouho a já už se bála, že nestihneme vlak. Takže jsme nakonec museli na vlak běžet, ale tak co. Musíme být fit přeci! Ve vlaku si k nám přisedl tuším, že Igor. Nikdy jsem neviděla někoho, kdo by neměl čistou krev. Zajímavé, deníčku. Do hradu jsme jeli na loďkách, bohužel jsem zrovna seděla na jedné, kde nebyl nikdo, koho by jsem znala. Po nějaké době plavby mezi loďkami proplula nějaká červená obrovská zrůda, ale snažila jsem se jí nevšímat. Ještě by jsem pak na sebe nalákala pozornost. Ne, že by jsem se bála, ale nechci skončit v žaludku červený potvory z jezera. To asi chápeš, deníčku, že? Zařazování do kolejí bylo zdlouhavé a všichni jsme byli nervózní. Ale ten moment. Ten jediný moment, deníčku. Seděla jsem tam. Na hlavě jsem měla ten klobouk. Když v tom se ozvalo. Zmijozel! A mě srdce snad poskočilo radostí. Ethanovi, Charlotte i mně to vyšlo! Psala jsem už i rodičům, aby věděli, že mi to vyšlo! Doufám, že jsou na mě pyšní! *je zde nakreslené růžové srdíčko* Ještě jsem psala, aby mi mamka poslala oblečení na cvičení, abych mohla chodit běhat s Lucasem a tak. A na pokoj nám přibyla další dívka. Jo. Vlastně. Já se ještě nezmiňovala, že jsme na pokoji s Charlotte. Každopádně vyhovovalo nám to. Ale Lucasovo sestřenka se zdá docela v pohodě. Pak jsme ještě s Ethanem a Charlotte vařili lektvary. S Char nám to moc nešlo. Ale nakonec se povedli nám všem. A co se týče hodin. Zatím na všech hodinách, kde jsme byli, Charlotte spala. Takže většinou jí pak s Ethanem musíme budit. A na první hodině létání jsme ani nelétali! Na koleji jsem se všimla, že za gaučem leží věštecká koule. Takže asi chápeš, deníčku, že jsem ji musela vyzkoušet. Bohužel jsem tam skoro nic neviděla a Ethan taky ne. Jenom jsem chvíli viděla černý stín. Když už ve spolce nikdo nebyl, tak jsem se do té věštecké koule zkusila podívat znova. Lekla jsem se toho, co jsem tam viděla. Občas tohle stvoření mám ve snech. A necítím se dobře, když ho v tom snu mám. Teď je to ještě horší pocit to vidět v tomhle.


bottom of page